AKTUALNE ZASADY DZIAŁANIA URZĘDU
- Urząd pracuje od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00
- Obsługa klienta prowadzona jest we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd - wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie, lub przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl [2])
- Urząd Stanu Cywilnego w Wesołej jest nieczynny. Mieszkańcy mogą załatwiać sprawy w innych działających siedzibach USC. Najbliższe punkty USC: Dzielnica Wawer ul. Włókiennicza 54 (Odpisy aktów stanu cywilnego – tel.: 22 443 12 62; 22 443 41 96; Małżeństwa, zgony, urodzenia – tel.: 22 443 12 88, 22 443 12 89) lub Dzielnica Praga Południe ul. Grochowska 274 - tel. 22 443 95 96)
- Bez uprzedniego umówienia możliwe jest składanie pism i wniosków (za potwierdzeniem wpływu).
- Kasa w Urzędzie – przyjmuje wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi.
- Odwołane są wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie Urzędu (m.in. dyżury Radnych, Rady Seniorów, Komisji Dialogu Społecznego, bezpłatne porady prawne, itp.). Tu można przeczytać jak skorzystać z bezpłatnej porady prawnej na odległość. [3]
Zachęcamy do załatwiania spraw urzędowych w formie elektronicznej bądź telefonicznej oraz przekazywania dokumentów przez ePUAP.
Adres Urzędu m.st. Warszawy na platformie ePUAP: /UMSTWarszawa/skrytka
Link do katalogu spraw: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw [4]
Kontakt z Urzędem Dzielnicy Wesoła:
tel. 22 443 40 00
faks 22 443 40 01
e-mail: wesola.urzad@um.warszawa.pl
Warszawa Wspiera (pomoc osobom starszym i potrzebującym pomocy podczas pandemii COVID-19): 22 443 40 86