Imieniny: Maria, Stefan, Andrzej
poniedziałek 16 lipca 2018

Pogoda

Urząd Dzielnicy Wesoła

13/04/2018

Sesja Rady Dzielnicy

sala rady, flagi żółto-czerwone, godło polski

LII sesja Rady Dzielnicy Wesoła

odbędzie się 19 kwietnia 2018 r. o godzinie 14.00

w sali obrad nr 120 w Urzędzie Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji
  2. Przedstawienie porządku obrad LII sesji Rady Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy
  3. Przyjęcie protokołu z LI sesji Rady Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy
  4. Wręczenie tytułów „Człowieka Roku i wyróżnień Burmistrza Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy za 2017 rok”
  5. Informacja o funkcjonowaniu instytucji kultury oraz organizacji pozarządowych realizujących w dzielnicy zadania z zakresu kultury i sportu
  6. Informacja o planowanych inwestycjach MPWIK na terenie dzielnicy. Spotkanie
    z przedstawicielami tej instytucji
  7. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia opinii do sprawozdania z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy w 2017 roku – druk nr 185
  8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia opinii do proponowanych zmian
    w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej Miasta Stołecznego Warszawy na 2018 rok (OPS)– druk nr 187
  9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia opinii do proponowanych zmian
    w załączniku dzielnicowym do uchwały budżetowej Miasta Stołecznego Warszawy na 2018 rok (WOŚ)– druk nr 186
  10. Informacja na temat naliczania i ściągania podatków lokalnych na terenie dzielnicy
  11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia opinii do projektu Rady Miasta Stołecznego Warszawy w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie m.st. Warszawy - druk nr 188
  12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia opinii do projektu Rady Miasta Stołecznego Warszawy w sprawie ustalenia zasad usytuowania na terenie m.st. Warszawy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych - druk nr 189
  13. Informacja o stanie utrzymania czystości w dzielnicy - gospodarka odpadami
  14. Informacja o stanie czystości powietrza i działaniach władz samorządowych na rzecz jej poprawy
  15. Plany i stan przygotowania do remontów obiektów oświatowych w okresie wakacji
  16. Informacja o kosztach utrzymania oświaty, kultury i sportu w dzielnicy
  17. Informacja o stanie przygotowań do Pikniku Wesoła
  18. Informacja z pracy Doraźnej Komisji do spraw Wschodniej Obwodnicy Warszawy
  19. Interpelacje i zapytania radnych
  20. Informacja Burmistrza o pracy Zarządu Dzielnicy Wesoła w okresie międzysesyjnym
  21. Udzielanie odpowiedzi na zadane zapytania
  22. Wolne wnioski i informacje
  23. Zakończenie sesji