Imieniny: Augustyn, Nikodem, Lidia
poniedziałek 03 sierpnia 2020

Pogoda

Urząd Dzielnicy Wesoła

16/07/2020

AKTUALNE ZASADY DZIAŁANIA URZĘDU

  1. Obsługa klienta prowadzona jest we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd - wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty telefonicznie, lub przez system rezerwacji internetowych (rezerwacje.um.warszawa.pl
  2. Bez uprzedniego umówienia możliwe jest składanie pism i wniosków (za potwierdzeniem wpływu).
  3. Kasa w Urzędzie – przyjmuje wpłaty gotówką oraz kartami płatniczymi.
  4. Urząd Stanu Cywilnego w Wesołej jest nieczynny. Mieszkańcy mogą załatwiać sprawy w innych działających siedzibach US. (Najbliższe punkty USC: Dzielnica Wawer ul. Włókiennicza 54 -  tel. 22 443 41 88 lub Dzielnica Praga Południe ul. Grochowska 274  - tel. 22 443 95 98)
  5. Odwołane są wszystkie dyżury organizowane zwyczajowo na terenie Urzędu (m.in. dyżury Radnych, Rady Seniorów, Komisji Dialogu Społecznego, bezpłatne porady prawne, itp.). Tu można przeczytać jak skorzystać z bezpłatnej porady prawnej na odległość.
  6. Urząd pracuje od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00

Zachęcamy do załatwiania spraw urzędowych w formie elektronicznej bądź telefonicznej oraz przekazywania dokumentów przez ePUAP.

Adres Urzędu m.st. Warszawy na platformie ePUAP: /UMSTWarszawa/skrytka

Link do katalogu spraw: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw

 Kontakt z Urzędem Dzielnicy Wesoła:

tel.    22 443 40 00
faks  22 443 40 01
e-mail: wesola.urzad@um.warszawa.pl

Warszawa Wspiera (pomoc osobom starszym i potrzebującym pomocy podczas pandemii COVID-19): 22 443 40 86